سه‌شنبه ۲۱ آبان ۱۳۸۷ - ۱۰:۰۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: سنت اتین به دنبال یک آشنای قدیمی برای جانشینی روسی است.

پس از 13 شکست و ایستادن در جایگاه هجدهم جدول رده‌بندی لوشامپیونه، باشگاه سنت اتین، مدافع عنوان قهرمانی باشگاه‌های فرانسه، سرمربی این تیم، لورن روسی را از کار برکنار کرد.

با شکست 3 بر 0 این تیم در مقابل تیم رن در روز یکشنبه گذشته و قرار گرفتن در منطقه سقوط ، برنارد کایازو، رئیس باشگاه سنت اتین را مجبور به تعویض مربی کرد.

به گزارش کیکر، جانشین این مربی 46 ساله کسی نیست جز دامین کومولی که در فصل 05-2004 برای این تیم سبزپوش کار می‌کرد و تیم سنت اتین را در آن فصل به رده ششم جدول لیگ و نیمه نهایی جام حذفی فرانسه رساند. سپس در باشگاه تاتنهام انگلیس به عنوان کمک مربی مشغول فعالیت بود که به همراه سرمربی این تیم، خوان دراموس مجبور به ترک آنجا شد.

 کازایو در مورد انتخاب کومولی گفت: "وی در تاتنهام نشان داد که تجربه‌های زیادی دارد و به علاوه ما به خوبی او را می‌شناسیم."

تیم فوتبال سنت اتین تاکنون ده بار قهرمان لوشامپیونه و شش بار نیز قهرمان جام حذفی فرانسه شده است. درخشان‌ترین دوران آن نیز در زمان حضور میشل پلاتینی در دهه 70 و 80 بود. در سال 1976 این تیم به فینال جام قهرمانان اروپا رسید و در آن بازی در سلتیک با یک گل مغلوب بایرن مونیخ شد.

کد خبر 68075

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز